För trött för att dölja

Då var det då sommarlovets andra dag. Jag har nog fortfarande inte förstått att det är lov, men jäklar vad skönt det är att kunna ta det lite lugnt. Idag har jag varit duktig och städat ur klädkammaren. Lite belöning för det fick jag, då jag längst in hittade en grå skjorta som varit mammas, men numera är den min. Fint blev det iallafall, även om hela hallen nu är full med lådor som ska upp på loftet i förrådet. När jag nästan var klar med städningen fick jag ett samtal från en viss hultsfredare, men hans mobil ville inte samarbeta, så jag hörde ungefär vart tredje ord han sa... Omöjlig konversation, alltså. Förresten så har mamma fått något prova-på-grejs på lovefilm.se. Man kan hyra hem filmer gratis, och det är ju bra. Lite jobbigt är bara att när jag väl ska säga någon film jag vill se kan jag inte komma på en enda. Så filmtips tas tacksamt emot.

Vilket osammanhängande inlägg det här blev. Nu ska jag iallafall strax cykla ut till stallet. Ska ut i skogen med några tyskar, det blir nog intressant. Ha en bra dag, people.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Om du kan hyra filmer gratis är det ju som upplagt för en filmkväll med stall-girlsen! :D

2008-06-13 @ 23:55:58
Postat av: sahra

Ja, det tycker jag med :)

2008-06-14 @ 12:45:55
URL: http://welcome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0