Då kommer din hamburgare om två min. Var ligger du någonstans?

Jag älskar mitt jobb, så är det bara. Stressen sporrar en att jobba snabbare, och alla andra som jobbar där peppar en och är väldigt trevliga. Är så glad att jag sökte dit! Sen är det klart att alla har dagar då stressen bara känns jobbig, men för det mesta är det bara roligt. Från och till händer det att man säger lite snurriga saker  när man har fullt upp, bland annat slank rubriken till detta inlägg ut min mun igår... Jag fick till svar att han låg hemma i sängen, det var ganska roligt faktiskt. 

Midsommar firades hemma hos Victoria, vi sov i hennes flygel och hade det allmänt trevligt. Det fick bli en lugn och tidig kväll eftersom jag skulle upp och jobba på midsommardagens förmiddag. På dagen var jag nere på Paviljongsplan med min kusin, min farbror, faster och min farmor och farfar. Var någon form av midsommarfirande med dans och grejer där nere, men det enda som var värt att se var när Ville, Herman och två till spelade, dom var verkligen grymma!

Nu är det snart dags för Friskis, jag har blivit världens latmask nu... Får väl skylla på att jag har jobbar när passen har varit, och att jag har haft ont i halsen och varit hängig den senaste veckan. Men ikväll har jag inget att skylla på, så jag ska masa mig iväg till Säves gympasal och hoppa och skutta lite. Det ska bli väldigt skönt faktiskt. Kanske kan ta och övertala Joanna om att vi ska ut och springa imorgon också, eller kanske snarare övertala mig själv om att höra av mig till Joanna och fråga.

Jaha ja, jag sluddar på som vanligt om absolut ingenting märker jag. Nu ska jag ta och byta om och ge mig iväg. Later, darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0