Av hjärtat fattas det en bit

God morning. Himla skönt det är med sommarlov. Nästan lite långtråkigt till och med. Jag är expert på att få tråkigt när jag inte har något inplanerat på någon timme. Som nu till exempel, och ska ut och springa med Joanna vid 11, och klockan tre är det jobb. Det är precis så att man inte hinner ut och rida emellan, men det är för lång tid för att bara sitta här hemma. Det kan hända att jag får något av mina städ-ryck och börjar röja runt i hela huset med dammsugaren. Nackdelen med det är at jag lägger av när det är halvklart, det är inte särskilt bra. Jag börjar liksom städa i alla rummen samtidigt, och när jag inte orkar mera är det ofta mer tillrört överallt än vad det var innan... Suck. Så det blir nog inget städryck heller. Fast sitta här och lyssna på musik är ju inte helt fel det heller, så jag blir nog kvar här ett tag.

VIlket himla innehållsriks och intressant det här inlägget blev då. Men jaja, man kan inte lyckas jämt. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ha en bra dag! :)

2008-06-16 @ 08:59:50
URL: http://matildahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0