And now it seems I'm falling, I'm falling

Idag är verkligen min dag! Började med att gå upp tidigt, vid 7. (Dagens enda minus hittills). Åt frukost och cyklade ut till älsklings-Cloé och tog hand om henne lite. Sen cyklade jag in till stan för att jobba, och nu börjar det verkligen märkas att turisterna har kommit. Lunchrushen gick av bara farten och det kändes som jag sålde hur mycket som helst. Blev backad av Anna som gjorde ett superjobb! Efter en liten stund blev jag ivägdragen av Mimmie som berättade att jag hade sålt mest av alla under en lunch den här månaden (!!) och så gav hon mig en Sverige-tröja som pris. Jag fick en liten chock, men det var ju väldigt roligt! Tror jag hade sålt för 3100 på en timme! När jag kom hem invigde jag tröjan genom att sticka ut och springa i den tillsammans med Joanna. Vi klarade femman på 26.40, en kilometertid på 5.20 om jag inte är helt ute och cyklar. Det tyckte vi var väldigt duktigt av oss, för det är bara 1.40 från vårt sommarmål!

Väl hemma serverades det tacos, inte helt fel. Ikväll blir det bara myskväll här hemma, skönt ska det bli. Nu ska jag kolla upp spelschemat tills morgon, då Joanna och jag hade tänkt kolla på Julia som spelar final i mixed. Sen blir det ut och äta tillsammans med mamma och Anton också, vi ska till Effes, det blir kul. Plus att jag har morgonfodringen också. Fullt upp med andra ord! Men roligt ska det bli. Ha en bra kväll allihopa, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0