One missed call

Jag har så himla mycket att skriva om egentligen. Jag skulle kunna skriva om en väldigt mysig kväll tillsammans med stallbrudarna, om att jag har börjat rida Cloé igen, om att det går hur bra som helst på jobbet, om att jag saknar alla nära och kära som jag inte har träffat på länge och om massa andra roliga saker. Men jag orkar inte. Jag är trött as hell, och det hela blir ju inte direkt bättre av att jag har ont i fötterna, ont i halsen, att jag har morgonfodringen imorgon, att jag sen ska direkt och jobba och en massa andra jobbiga saker. Aah, kvällar är verkligen inte min grej. Jag tänker för mycket när jag är trött, så är det bara. Nu ska jag nog gå och däcka lite i min säng. Bye, lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0