Mamma Mia

Idag var min andra lediga dag i sträck, och den tillbringade jag på stranden tillsammans med Julia. Trots trevligt sällskap blev inte dagen så lyckad eftersom det blåste så mycket att man fick hela ögonen fulla av sand och det var kallt i vattnet. Men det blev iallafall årets första dopp i havet för mig! Bättre sent än aldrig. Sen begav vi oss hem för jag skulle ut till stallet med Joanna. På väg dit mötte vi några stekar-turister med bar överkropp och Red Bull i händerna som frågade oss om vi visste var närmaste strand låg. Dom sa att dom var på väg till Tofta, men att det var lite för långt dit. Medan dom förklarade undrade Joanna och jag i våra stilla sinnen hur fasen dom hamnat på Terra Nova om dom skulle till Tofta? Vi lyckas alltid träffa på roliga tusister vi. Hopplektionen gick iallafall bra, men på något vis lyckades jag ramla av två gånger. Jag har helt tappat min balans, det är tydligt det. Efter lektionen cyklade vi och tog ett dopp i sjön i Träkumla, och även om det inte var särskilt varmt så var det iallafall varmare där än i havet.

Imorgon är schemat fullspäckat. Jag börjar med stalltjänst och ridning, och sen bär det av till jobbet. Jobbar dock bara 4 timmar och en kvart, skönt! Efter det ska Victoria, Amanda , jag och kanske Joakim ut och äta och sen gå och se Mamma Mia-filmen på bio! Det blir hur mysigt som helst, vi har ju inte träffats på länge.

Nu ska jag ta och boka min Lasse-biljett, och sen ska jag slänga mig i säng. Jag är helt slut. (och helt illröd, jag och soleld går hand i hand har jag märkt.) Godnatt på er sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0