Jag är ett glashus och du är en sten

Tyvärr fick jag tid att uppdatera bloggen under mina lediga dagar. Jag har nämligen gått och blivit sjuk. Det är riktigt deprimerande faktiskt. Jag är iallafall bättre än igår, och det är skönt. Då hade jag 39 graders feber, efter att ha tagit två värktabletter. Undrar hur mycket jag hade haft om jag inte tagit dom liksom... Idag har jag mest sjukt ont i halsen, men ingen feber vad jag tror. Imorgonkväll ska jag ju vara barnvakt, så jag hoppas att jag är så frisk att jag klarar av att vara det då.

Igår inledde jag iallafall dagen starkt med lite rolig shopping tillsammans med kusin Annie. Och vad jag fyndade! Ett par sovshorts, ett sovlinne, en sjal, ett par byxor, en tjocktröja, en portmonä och en bikiniöverdel för 450;- sammanlagt. Ganska schysst pris tycker jag! Så nu vill jag verkligen bli frisk så jag kan använda mina nya kläder.

Nu ska jag äta lite glass för att få ner hals-svullnaden och kolla lite på Allsång på Skansen. Puss på er. (eller kanske inte förresten, jag ska vara gullig nog att inte smitta ner er.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0