Vad är det här för väder?

Det bara regnar och regnar, jag blir så trött. Ridningen mister liksom en stor del av sin charm när det bara öser ner...

Dagen fram tills vi skulle äta var så gott som perfekt. Lyckades pricka in ett uppehåll att cykla till skolan i och väl där hade vi en slapp svenska-lektion. Efter det såg vi Rainman i en timme på engelskan. Idrotten som kom efter gick också bra. Spökboll och lite andra lekar, sånt är alltid roligt. I matsalen däremot hände något mindre roligt. Fick snedskär med klacken på det blöta golvet och vips så ligger jag där i en hög tillsammans med soppa och mjölk. Okej, så farligt var det inte, matsalen var nästintill tom och  nästan alla de som var där går i min klass, men ändå. Jahj, jag fick inte allt över mig iallafall, men golvet fick sig en dusch. Det var bara upp igen som gällde, med ett stort leende på läpparna för att släta över det hela. Sånt händer. Så ett tips på födelsedagspresent till mig är halkskydd eller någon form av broddar till klackskor, det går väl att fixa hörni?

Kommentarer
Postat av: Li

stackarn! men härligt att du ser det positivt, den kunde ju ha varit smockfull.. men men, det hade ju varit en upplevelse det också! ;) jag saknar dig!

2008-01-30 @ 22:55:32
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: sahra

åå hade dött för att få se det! :P men stackars karolina.. fast det är ju pinsamheterna som är de som är roligast att minnas !

2008-02-04 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0