9/1 (skulle jag gissa?)

Okej, nu har jag bestämt mig. (Så som många gånger förut) Jag ska ta tag i mitt bloggande och försöka uppdatera iallafall lite varje dag! Får väl se hur det kommer att gå...

Livet rullar på som vanligt nu när skolan har börjat. Det är faktiskt rätt skönt att ha fått tillbaka lite rutin på tillvaron, vilker det var stor brist på under lovet. Sitter nu uppe på mitt rum och lyssnar på radion, mamma ligger nere i soffan och är jättesjuk, stackarn. Ska snart bege mig ut till stallet med Joanna iallafall, vilket ska bli...Ja roligt kan jag inte säga i det halvtråkiga vädret, men det kunde ju ha varit betydligt värre också så jag ska inte klaga. Två pållar (eller kanske tre om jag orkar) att pyssla med och en fodring som ska klaras av. Jag längtar till sommaren, då allt blir mycket lättare!

Jaha, och vad ska man skriva mer? Min fantasi är inte på topp just nu känner jag. Var ute och gick promenad med Li igår, det var jättelängesen vi sågs senast. Hon gör mig alltid så glad den människan. ♥

Nej nu är det dags att byta om, ska hämta Joanna om 20 minuter. Vi hörs! (kan man ju hoppas på iallafall, känner jag mig själv blir mitt nästa inlägg om ett halvår ungefär...)

Kommentarer
Postat av: Li

kul att du bloggar karolina! :D

2008-01-10 @ 18:31:42
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: Li

kul att du bloggar karolina! :D

2008-01-10 @ 18:34:16
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0