20/2

Såhär såg min att göra-lista ut idag:
- Putsa upp mina stövlar
- Ut och springa
- Cykla till stallet och rida
- Städa rummet
- Plocka ihop min tvätt
- Sätta in alla mina papper från förra terminen i en pärm
- Skriva en jobbansökan, + ge mamma några papper som jag ska skicka med, så att hon kan kopiera dem
- Packa till Gbg
- Skriva en argumenterande uppsatts
- Kamma Sippan
- Plugga spanska, engelska, religion och konsthistoria
- Städa garderoben
- Sy upp en kjol, laga ett par leggins och fixa en knapp på en tunika
- Ladda kameran + iPoden

Jag har faktiskt lyckats göra allt utom att skriva på mitt konsthistoria-arbete, men det ska ju inte vara inlämnat för än i vecka 8, så det är lugnt. Nu är jag jättetrött och känner mig som att jag är på väg att bli sjuk, vilket jag inte får bli. Jag vill ju inte missa Göteborg!


Igår var iallafall Odil här och det var mys. Vi fixade varandras hår, fotade och babblade i timmar, välbehövligt. Nu ska jag kolla lite på senaste Harry Potter-filmen och vila vila vila. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0