19/1

JIPPIIII! :D Fick nyss ett samtal av pappa... Vi ska till Mallorca i oktober! Om det finns plats på planet vill säga... Vi är ju sju stycken, och det fanns nio platser kvar... Pappa skulle ringa och boka med en gång, så jag hoppas hoppas hoppas att platserna fortfarande finns kvar! Det skulle vara så roligt, jag har ju varken flygit eller varit långt utomlands förut! Alcudia hette stället, jag har kollat in hemsidan för hotellet och det verkade fint. Det var ett lägenhetshotell med flera pooler och ngn barnklubb åt alla småsyskon, perfekt. Nu är spänningen olidlig, pappa skulle ringa tillbaka när han bokat resan...


Kommentarer
Postat av: sahra

jag hittade din blogg :)

2008-01-19 @ 12:37:16
Postat av: A.

nej, vad kul odil! :D

2008-01-19 @ 13:17:09
URL: http://poplockar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0