15/1

Dagen började med halvtråkig matte och ännu mer halvtråkig spanska. Sen hade vi håla i två timmar, då jag och Victoria parkerade oss i biblioteket för att plugga spanska, vilket vi gjorde i ungefär 10 minuter. Resten av tiden tjattrade vi om annat.  Sen var det en efterlängtad bildlektion, som har bliviti min nya favorit. Idag fick vi först göra skisser av vårat drömhus, det djur vi skulle vilja vara, det fordon vi helt skulle vilja ta oss till skolan med och en "telefonkladd". Man hade ungefär tre minuter på sig till varje. Det var kul! Sen skulle vi måla av våra skor, jag blev faktiskt ganska nöjd. Det är så skönt att bara kunna sitta och koppla bort allt annat...

Ikväll blir det väl någon form av träning skulle jag tro. Vädret är ju inte det bästa, så vi får väl se vad jag hittar på. Snart är det iallafall bara en vecka kvar tills vi åker! Ja ikväll är det en vecka kvar faktiskt! Det ska bli så kul att träffa farmor&farfar, farbror&faster + kusinerna igen! Kalas lär det bli också, för farfar fyller 90 år!

Har haft två hoppträningar nu. Vi hade ju en vanlig hoppträning i fredags, men så blev det hoppning igår också, tjoho! Fast det var inte lika roligt som i fredags... Jag vill ju hoppa lite högt, haha. Snart är det iallafall en tävling i Rävhagen som jag planerar att vara med på, om allt går som det ska. Hoppas hoppas!  Chiwas är min allra allra bästa! ♥

Det här inlägget blev ju riktigt långt. Jag som inte brukar gilla att skriva blogg har kommit igång riktigt. Nytt rekord har slåtts, jag har väl aldrig lyckats skriva någorlunda regelbundna inlägg i längre än en vecka... Nej nu ska jag uppdatera min önskelista på HM, jag fyller ju år snart! :D

Kommentarer
Postat av: A.

bravo odil du har ju fattat det här med bloggish nu!

2008-01-15 @ 16:40:25
URL: http://poplockar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0