14/1

Jaha, nu har jag suttit i lite mer än 1 timme och ringt och ringt. Sommarjobb är inte det lättaste att få har jag insett. Ringde till sammanlagt 20 ställen, fick någonstans mellan 9-11 napp. Så nu måste jag se till att skriva ihop en himla bra jobbansökan som jag ska lämna in. Önska mig lycka till!

Dagen började dåligt då jag var tvungen att jogga iväg till skolan (cykeln är hos pappa...) vid 20 i åtta med alla mina stallklädet. Efter naturkunskapen, då vi skulle kolla upp lite grejer om olika biom (tror jag det hette, jag hade iallafall savannen med Hugo) fick vi reda på att vi inte hade någon religion. Jippi, då släpade jag med mig 100 kg stallkläder alldeles i onödan, för Sissel slutar inte för än typ två och jag orkade inte vänta tills dess. Jaja, så då gick jag hem igen. På ett sätt var det ju bra, för nu fick jag tid att söka alla jobben. Nu ska jag nog läsa religionsbetinget och sy upp en av mammis gamla fina kjolar som jag planerar att sno. Eller, om jag känner mig själv, blir jag kvar här en halvtimme och kollar lite Andra Avenyn. Puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0