Tävlingshelg

Dags för en liten uppdatering. Helgen har spenderats i stallet och vid Rävhagen på tävling. I lördags var det Chiwas och jag som skulle starta. Gick inte så jättebra, men jag är nöjd ändå. Det var ju ändå vår första tävling och vi har inte varit i ridhuset sen i november! I 90 Clear Round kom vi runt med 4 fel på andra försöket. Sen gjorde jag något galet, nämligen efteranmälde oss till 1 m. (!) Vägrade ut oss, men nu vet jag iallafall hur det är. Det är bara att komma igen den första mars, då det är tävling igen! Sen är det tävling helgen efter det också, haha. Det blir kul!

Idag var jag med Joanna och Sigge hela förmiddagen och en liten del av eftermiddagen. Dom var jätteduktiga, felfria i Clear Rounden och kom sjua i L:Cn. Superbra jobbat var det!

Nu är jag helt slut. Kan sitta och titta rätt ut i luften i flera minuter, vilket inte riktigt är likt mig som inte brukar kunna sitta still längre än 10 sekunder. Ikväll är det Andra Avenyn och I en annan del av Köping på TV iallafall. Skulle egentligen ha gått på bio med Erik, men han är småsjuk och jag trött, så vi ställde in och tar det en annan dag istället.

Nu ska jag se om jag kan hitta någon rolig bild ur mitt arkiv för att lägga upp på bilddagboken, där jag är väldigt seg på att uppdatera. (Ni får ursäkta mig...) Godnatt.

Kommentarer
Postat av: A.

jag saknar dig :( ska vi göra något snart?

2008-02-18 @ 19:05:15
URL: http://poplockar.webblogg.se
Postat av: Li

andra avenyn igår var sjukt spännande!!

2008-02-20 @ 11:26:34
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0