på... Puré!

Förmodligen bara Joanna (om hon läser det här) som förstår rubriken. Kul var det iallafall!

Igår var det schlagerkväll hos Sissel med Sahra, Joanna och Lowisa. Myspys var det, på hög nivå! Dock gick en halvdålig och en superdålig låt vidare, det var tråkigt. Upp och hoppa liksom, hallå? Och Eskobar som hade typ världshistoriens bästa låt (alltså, som varit med i melodifestivalen) kom sist! Jag fattar faktiskt inte svenska folkets musiksmak, och det gjorde inte dom andra brudarna heller. Vi blev kvar ganska sent hemma hos S, kollade massa youtube-klipp och hade skoj. Vi ska cykla och tälta på Öland i sommar, det blir kul! Om vi nu lyckas pricka in en tid då alla är sommarjobbslediga... Men jaja, först ska allihopa ha ett sommarjobb, sen kan man börja fundera på den saken!

Idag var det vernissage på Almedalsbiblioteket, det var jättekul att träffa alla brudar igen! Jag kom på att jag har saknat våran gemenskap, vi var ju verkligen ett gäng på högstadiet. Saker och ting förändras... Sen var det WRK-årsmöte med Joanna, vi fattade ingenting om vanligt. Bara en massa siffror och annat babbel.

Nu ska jag dö lite på soffan för att sedan gå och köpa någon kvällsmat på Maxi med mams. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: A.

man saknar oss ibland.. :)

2008-02-24 @ 19:44:42
URL: http://poplockar.webblogg.se
Postat av: Joanna

Hihi, ja Puré, det var det som livade upp det annars tråkiga årsmötet!

2008-02-24 @ 20:16:28
URL: http://annaoj.blogg.se
Postat av: Li

jag tycker helt rätt låtar gick vidare!! :D

2008-02-25 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0