Min helande tröst

Idag hade i en lektion mellan halv 12 och kvart i 2, men vi fick gå lite tidigare. Det var riktigt soft! Jag gick upp och bakade bröd och tränade innan jag cyklade iväg till skolan. Väl där hade vi religion, som vi pratade bort. Joakim, Amanda, Victoria och jag skulle skriva en uppgift tillsammans, men det slutade med att V tyckte att vi flamsade för mycket och skrev för sig själv. Roligt hade vi iallafall, även om vår uppgift kanske inte blev den allra bästa...

Igårkväll var det andra avenyn-kväll hemma hos Li, det var jättemysigt! Te och melodifetivalen-spelet hann vi med det också, och vi kom fram till att vi är två schagernördar. Stolta schlagernördar, vill jag lägga till.

Ikväll är det hopplektion, och Joanna och jag ska försöka ta oss till Dahrves innan dess. Nya säkerhetsvästar och tävlingsmappar måste inhandlas, det lär inte bli billigt... Det får nog bli en senare fråga för min del.   

Jag kör ett lillebror-citat, -Hur ska man veta? Det är ungefär så jag känner just nu. Vissa saker är helt klart svårare än andra. Hur ska man veta vad man vill egentligen?

Kommentarer
Postat av: A.

magkänslan säger till honey :)

2008-02-11 @ 18:11:17
URL: http://poplockar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0