Lov tär på krafterna...

Jo, det är faktiskt sant. För när man väl har lov så planerar man in ungefär 4000 grejer mer varje dag än vad man hade gjort annars. Fast det är ju till största delen roliga saker förstås. I förmiddags var jag ute och gick, då pappa körde förbi mig. Han undrade om jag ville följa med honom och Stickan och fika, så det gjorde jag. När jag kommit hem åkte jag hem till Odil, det var myys. Hon gjorde pannkakor och sen såg vi på Greveholm, en favorit i repris! Tidernas absolut bästa julkalendet! Hann med att sno några låtar på hennes dator innan jag moppade hem i regnet. (Varför börjar det alltid regna när jag befinner mig hos Odil?)

Hela eftermiddagen har jag slitit ner gamla tapeter i vardagsrummet. Lyckades få ner alla gamla fula från två väggar, känner mig ganska stolt över mig själv. Blir väldigt fint ska jag säga, med de nya gråa tapeterna. En fondvägg i svart och silver också, ursnyggt enligt mig.

Nu slötittar jag på ett avsnitt Andra Avenyn, som jag redan har sett på internet. Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker faktiskt att det är riktigt bra!

& så ska jag för en gångs skull ge er alla ett musik-tips: Eurofighter med E-type! (Jag vet att Odil suckar och skakar på huvudet just nu...). Det är en riktigt bra träningslåt kan jag säga, man får en kick av att jogga med den i hörlurna! Den påminner mig om när vi var i Stockholm också, för de spelade den i Globen när det var fyrspann. Jisses vad skoj vi hade! Jag kommer aldrig glömma den resan, det är en sak som är säker!

Vem vet, kanske är detta mitt längsta inlägg någonsin? Ibland bara det flyter på liksom. Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Li

ja minnsann, det var ett mycket långt och bra inlägg! :)

2008-02-26 @ 23:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0