I dina ögon

Snart ska jag gå in till stan med mammi och handla, men hinner nog med en liten uppdatering innan dess. Har lagat middag till la familia, men jag blir så trött på maten under tiden jag lagar den att jag nästan inte vill äta när den väl är klar, haha. Imorgon ska vi iallafall bli bjudna på trerätters på Dessan för att vi visade runt niorna. Det ska bli riktigt roligt, jag har ju aldrig varit där. (För att jag inte har tålamod att köa...) Synd bara att V inte kunde följa med, hon var tvungen att ha 12-bussen hem. Jag är glad att jag inte bor på landet! Visst, det hade säkert varit mysigt, men att anpassa sig efter busstider... Det kan inte vara särskilt kul.

Måste berätta lite om min nya upptäckt: Ljudboken! Har lånat Da Vinci-koden nu som jag lyssnar febrilt på. 16 CD-skivor och jag är inne på den tredje. Dock är det lite jobbigt att jag hela tiden tappar koncentrationen och antingen börjar tänka på något annat, eller somnar. Haha. Ska iallafall försöka lyssna klart på denna 19 timmar långa ljudbok på lovet, vi får väl se hur det går med det...

Kommentarer
Postat av: A.

nej, landet suger..

2008-02-21 @ 19:21:36
URL: http://poplockar.webblogg.se
Postat av: Li

jag håller verkligen med! när man har lagat maten själv är man liksom inte lika sugen sen när man väl ska äta den..

2008-02-21 @ 21:38:44
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0