I brist på fantasi

Gårdagen var toppen! Väcktes av mammi med ett paket på sängen, vilket innehöll ett par shorts och ett linne. Skolan rullade på som vanligt, V och jag spelade upp vår spanska-scen, det gick bra! Fick en glad överraskning då det inte var någon bild-lektion på eftermiddagen. Nog för att det är kul, men det gör ju ingenting att vara lite ledig när man fyller år. Så jag åkte hem och åt tårta med lillebror. Sen skulle jag laga mat, vilket jag höll på med i 2 timmar. När den väl var klar var jag trött på den och smått illamående, så det blev ingen middag för min del.
Fler paket, en väska, ett par skor, en blus, en tjocktröja, en bok, lite pengar och några tävlingsskjutsar. + En tjcoktröj, ett par skor, ett linne och en pyamas, som inte kommit ännu. Sen åkte jag och anton hem till våran kära far, där det var med paket och tårta. Skissblock med pennor, väckarklocka, pengar, almanacka och en sak till som tyvärr har försvunnit ur mitt huvud för tillfället. + ett grattis-halsband från Elin, hon är så söt. Fika och elefant-spelet blev det efter paketöppning, det var mys.

Idag var det ännu en slapp skoldag, vi såg Monsiuer Ibrahim och koranens blommor på svenskan och engelskan,den var riktigt bra faktiskt! Sen var det boxning på gympan, det var ganska kul det med. Sen bar det av till stallet för ridning, fodring och putsning. Ikväll blir det förmodligen slappa till Top Model, eller eventuellt bara dö på soffan.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: sahra

Grattis i efterskott!! Men du, vad är tävlingsskjutsar? :)

2008-02-14 @ 16:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0