Hot nights crash...

...rullar på repeat i min iPod. Jag är helt och håller Sahara Hotnights-frälst och skulle ge ungefär hur mycket som helst för att få se dem igen Jag borde verkligen ha tagit vara på tillfället i somras, men nej nej! Jag hade ont i huvudet efter att ha stått längst fram och kollat på Bokaspers, bara för att få bra platser till the Ark. Dock jag pallade inte så många timmar längst fram, så när Sahara spelade tog jag plats på filten hyfsat långt bak bredvid mamma & Ingo. Ytterst dumt gjort. Tyvärr är de inte ute på någon turné för tillfället, det är väl bara att hoppas på att de spelar lite i sommar helt enkelt.

image2

Kommentarer
Postat av: Li

jag hänger på om dom spelar i sommar! :D dom är GRYMMA!

2008-02-02 @ 18:20:42
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0