Godkväll i stormen

Dagen har tillbringats stressande hit och dit, precis som mina dagar brukar tillbringas med andra ord. Först var det en lugn och kort skoldag, vi såg Rainman på engelskan och sen hade vi lite matte. Efter det var det cykla hem som stod på schemat. Bakade en kladdkaka till kvällens efterrätt, eftersom mamma kommit hem med flyget skulle jag fixa middag. Sedan bar det av till stallet, dressyrade lite med pållen och det gick sådär som vanligt. Stel som en planka är han, min lilla älskling. Hem igen och iväg till Signalen, för att ta en promenad med Erik, vilket var trevligt. In och lämnade in sommarjobbsansökan på Singan också, samt handlade lite. Sen åkte jag hem och fixade mat och åt tillsammans med la familia. & nu sitter jag här. Ikväll blir det nog Let's dance skulle jag tro, för det finns som vanligt inget bra TV-program att titta på. Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0