Du är brödet man vill lägga korven i

Så här tråkigt har jag idag:

Låt just nu? Amy Winehouse med Back to black
Skiva i CD-spelaren? Ingen skulle jag tro, lyssnar jag på något så är det radio.
Är du snygg? Är du?
Antal timmar sömn inatt? 9 sisådär.
Vem är sötast? Chiwas såklart!
Vem vet mest om dej? Det är nog min kära mor.
Vad vill du ha just nu? Lördag med tävling.
Höger eller vänsterhänt? Höger.
Språk: Engelska, svenska och lite spanish.
Sängdags? Halv 12 igårkväll
Fobier? Spindlar och att spy.  
Känner du någon snygg kille? Det kan du ge dig på.
Har du körkort? Nej, inte till bil. Men till moppe!
Vem kysste du senast? Pass
Har du bråkat med en kompis idag? Nej, det har jag inte hunnit med.
Är du oskuld? Det tänker jag inte svara på här.
Har du kysst någon du inte känner? Nej, inte någon helt okänd nej.
Åsikt om jultomten? Att han ska vara där på julen, annars blir det ingen riktig jul!
Håller du på med någon sport? Jo, ridning.
Vad skulle du vilja heta om du fick välja själv? karolina passar bra tycker jag.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dej? Elina eller Alina tror jag.
Mjölk i kaffet? Inget kaffe alls, tack.
Är du ett trendlejon? Njae, inte helt och håller. Men delvis!
Är du kär? Här får det väl bli ett pass igen då...
Har du kysst en nära kompis till dig? Nej.
Läser du bloggar? Jo, alldeles för många.
Vem skrev ett sms till dig senast? Gill.
Röker du? Nej.
Dricker du? Ytterst sällan.
Svär du? Det händer.
Sjunger du? Mest hela tiden!
Vad har du fått mest komplimanger för? Mest för att jag har fina kläder. Och för att jag passar i lugg.  
Vill du gå på högskola? Självklart. Uppsala, here I come.
Vill du gifta dej? Japp, ett riktigt dunderbröllop ska jag ha!
Tycker du att du är attraktiv? Iallafall inte idag.
Är du ett hälsofreak? Så skulle man nog kunna uttrycka det.
Favoritämne i skolan? Svårt. Matte eller kemi tror jag! Eller bild...
Favoritsysselsättning? Vara hos min älsklings-C såklart!
Choklad eller vaniljglass? Choklad.
Kommer du överens med dina föräldrar? Det varierar. Mest för det mesta.
Vad vill du arbeta med när du blir stor? Djur!
Din hårfärg och frisyr? Ljust och ganska långt med lugg.
Vilka skor hade du på dej idag? Gympaskor, jag var ute och joggade.
Kläderna du hade på dej idag? Svarta mjukisbyxor, lila Vero Moda-tröja och en grå Gina-kofta.
Favoritklädfärg? Alla möjliga!
Vilka kläder skulle du vilja ha på dej just nu? En sommarklänning! 
Hur mycket pengar köper du kläder för varje månad? Tja, det varierar. Var tredje månad lägger jag väl största delen av barnbidraget på kläder. Dom andra månaderna på pållen och andra saker!
Skolväska just nu? En brun väska från HM och en svart från Åhléns.
Favoritårstid? Summer. 
Har du glasögon? Bara solglasögon.
Favoritmat och dryck? Svårt... Favoritdryck är nog iallafall varm choklad. Favoritmat då... Räknas ugnspannkaka?
Favoritdjur? Pålls.
Favoritprogram? Andra Avenyn och I en annan del av Köping.
Gillar du när det åskar? Det kan vara mysigt, men lite läskigt är det allt. Särskilt när den slår ner i ens hus, urk.
Vad köpte du senast? Mandlar, jag skulle bara chokladmuffins, men det blev inga.
Vem tänker du på just nu? Sussa, jag måste komma ihåg att prata med henne.
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej, det är Karolina"
Hur svarar du i mobilen? "Hallå?" oftast.
Vem umgicks du med senast? Odiiil.
Senast kramade? Odil.
Vem ringde dej senast? Minns inte.
Vem ringde du senast? Joanna.
Vilken låt förknippar du med dig själv? Den var svår. Det är nog någon Lasse-låt. Många gånger har jag tänkt att Fröken svår är min låt. Jag hade en period av mitt liv då den stämde så bra in på mig.
Bästa livekonsert? Lars Winnerbäck, sommaren -06. Jag kommer aldrig att glömma den.
Vad ska du göra ikväll? Fodra i stallet och kanske putsa lite tills i helgen.
Sov du ensam idag? Ja, det gjorde jag.
Vem sov du hos senast? Mina kusiner i Göteborg.
Vem sov hos dej senast? Oj, det var länge sen någon sov över här! Jag minns faktiskt inte.
Varför gjorde du detta testet? För att jag för en gångs skulle ville göra en lista. Och för att jag har så himla tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0