Det är något speciellt med fredagar

Som vanligt var det inte en allt för lång skoldag med engelska och matte. Vi ska ha matteprov nästa fredag, känns som vi nyss hade ett... Jaja, den här gången känns det iallafall som jag har koll på det provet ska vara på. Tror jag iallafall. Peter är en luring, han säger att proven ska bli jättelätta, men så är aldrig fallet tyvärr...

Efter matten hade jag fått ett sms från Joanna där hon frågade om jag ville galoppträna med henne och Douglas. Perfekt tänkte jag, och begav mig ut till stallet. Skulle ha gjort det i onsdags, men då gick det inte, för Chiwas blev lite för pigg. Dock märkte vi att Douglas var halt när vi väl kom till galoppbanan, så vi fick rida hem igen. Det är inte meningen att vi ska galoppträna helt enkelt.

Hem och duscha och sedan in till stan för att fika med Erik på Ringduvan, det var mysigt. Hem igen och äta mat, och nu sitter jag här och försöker komma ihåg hur man lägger in låtar på iPoden. Jag vet, jag är världens glömskaste och världens otekniska, men det får jag leva med. Ikväll blir det väl Let's Dance på TV tillsammans med mamma, det finns som vanligt inget annat att se på. Men imorgon är det Melodifestivalen iallafall, det ska bli kul! Med Björn Gustavsson, han är världens sötaste! ♥ Haha. Nej, nu ska jag ägna mig åt min iPod på heltid, mer uppdateringar kommer senare i helgen! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0