Dags för lite uppdatering

Jag vet att jag är lite väl seg ibland med att uppdatera den här bloggen, men det får ni stå ut med. Idag hade vi iallafall engelska-prov, någon gammalt nationellt. 'Det här provet ska ni göra bara för er egen skull, så ni vet var ni ligger'. Någon smart själ fyllde i: 'och för att du ska kunna sätta betyg på det', vilket antagligen stämmer mer än väl. Suck. Engelska är inte alls min starka sida, men jag kämpar och kämpar för att behålla mitt MVG från nian. Vi får väl se hur det går, hmpf. 

Om någon timme eller så ska jag hämta upp Joanna, och vi ska bege oss ut till stallet. Nu har ju ridskolan börjat, vilket är lite tragiskt för oss. Vi vill ju ha våra pålls för att själva! Det är nog bara att inse att de inte är våra egentligen. Chiwas förgyller verkligen mitt liv. Det låter säkert löjligt för er som inte haft den kontakten med en häst eller med något annat djur, men det blir verkligen ett speciellt förhållande. Att komminucera utan ord och ändå känna att någon lyssnar. Det är en väldigt speciell känsla, kan jag tala om. 

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och skriva in min uppsatts som jag ska skicka in till Emerichfondens uppsattstävling.   

Kommentarer
Postat av: Li

åh, ska du skicka in dit? :) gud va roligt!

2008-02-21 @ 11:20:54
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0