Är det party eller är det party?!

Idag är bloggfantasin på noll, men kände ändå att det var dags att skriva ett inlägg. Får ju inte förlora mina trogna besökare ju! Skoldagen var slapp, först fick vi information och individuellt val, sen hade vi lite engelska, lite spanska och sen fick vi gå hem. Funderar på vad man ska välja, djurhållning, varmkök, trafikkunskap, textilslöjd? Känner jag mig själv kommer jag aldrig att kunna bestämma mig, utan ändra mig från dag till dag. Ska läsa språk steg 4 som utökad kurs, eller vad det nu heter, och det känns bra! Även om spanska kanske inte är det allra roligaste så ger det meritpoäng och är bra när man ska söka jobb.

Nej, nu ska jag skriva lite på mitt naturkunskap-hemprov och kanske lite på konsthistoria-arbetet, som ska redovisas om två veckor... Jisses vad tiden går snabbt! Snart är det till och med sportlov... Och snart fyller jag år! :D


Kommentarer
Postat av: frida.

jag tänkte på dej direkt när jag såg 'textilslöjd' i det där häftet, solklart att du ska välja det :)

2008-02-08 @ 14:38:53
URL: http://tusentals.webblogg.se
Postat av: Li

haha, jag är en mycket trogen läsare av din blogg! ;)

2008-02-09 @ 13:47:28
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0