Vi kommer att dö samtidigt, du och jag

På något konstigt sätt förknippar jag låten i rubriken med vår bärbara dator, och måste alltid lyssna på den på repeat när jag sitter här. Kalla mig konstig om du vill, det skulle jag göra iallafall.

Imorgonbitti bär det av till Stockholm, ska bli riktigt roligt! Vi ska shoppa och kolla runt på lite olika museer med klassen. Ska bo tillsammans med Lisa och Lovisa i en lägenhet någonstans, vi kommer ha så kul. Tydligen är bio med Adde och någon kompis inplanerad imorgon eftermiddag, blir nog bra det.

Nu ska jag se om jag får tag på min mamma så vi kan fika lite. Hon kom förresten hem idag och ska vara hemma från och med nu. Så himla skönt!

Kommer hem på tisdag, så förvänta er en uppdatering i nästa vecka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0