SPAAANIEEEN!

Idag har jag storshoppat. Ett par rosa chinos, strumpbyxor och en skjorta från Åhléns, ett halsband från Lindex, en kofta från Carlings och ett par spetsleggins och örhängen från Vero Moda. Så roligt, älskar verkligen att shoppa. Känner mig faktiskt värd det efter allt jobb, så det så. Igår var min längsta arbetsdag hittills, 9 timmar. Det var hårt men roligt! Trivs med alla sötnosar där.

Funderade på att skriva en sammanfatting av 2008, men det orkar jag nog inte riktigt. Kanske är riktigt seriös och skriver en liten årskrönika imorgon istället. Jag gillar när år tar slut, det får en att ta nya tag! Just nu ser jag mest fram emot att träna, sjukt mycket! Kommer gå på friskis 24/7 och bränna bort allt julgodis. Måste bli superschnygg till Spanien i sommar ju! Diskuterade det mycket idag när vi var på stan, så kul kommer det bli! Saknar verkligen utlandet nu, Sverige är så tråkigt såhär på vintern.  

Dags att sova, stalltjänst imorgon. Jippie... Känner att min blogg verkligen håller på att sjunker i kvalitet. Bloggämnena blir bara tråkigare och tråkigare. Ska försöka bättra mig! Puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0