"Hennes pattjuck är typ som...kyckling!"

Känt citat från en söt Lovisa.

Sitter nu ute hos pappa och försöker förtränga att jag har idrottsprov och biologiprov i veckan. Jag orkar verkligen inte plugga mer nu, min gräns är nådd för längesen. Men det får lösa sig på något sätt, kan ju hoppas på att det mesta sitter. (Inte troligt)

Har firat pappa som fyller år nu på kvällen. Bara han, Martin och jag hemma, och Martin är sjuk. Jag är väl också lite halvsjuk egentligen, hostar och låter som jag kommit i målbrottet, det är ganska roligt emellanåt. Fast oftast är det bara jobbigt. Ska iallafall bo här hela veckan, tror det kommer bli bra. Imorgon bor Sissel (saknasaknasakna) här med mig, vi ska fixa i stallet och julpyssla med mina småsyskon. Jag tycker om henne så mycket! På onsdag ska vi gå på stan och fixa julklappar, och kanske passa min lillebror när pappa är ute och äter lunch med jobbet. Om han är frisk kör pappa honom direkt till skolan, så jag får gå någon timme tidigare från historian för att pappa ska hinna till lunchen. Så vill ni se världens sötaste unge har ni chans i skolan vid halv 12 på onsdag!

Nej nu ska jag kanske ta tag i mitt liv och plugga lite trots allt. Gud vad kul det ska bli verkligen. Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0