Finding Neverland

God Jul i efterskott allihopa! Julafton var såklart väldigt mysigt med massor av paket och ännu mer godis. Blev så nöjd med alla presenter jag fick! Midnattsmässa med Oscar och Siss också, det var... roligt, och svårt att hålla sig från skratt på slutet. (Ni som var där förstår nog...)

Idag tog Siss och jag en jättelång promenad, först till stallet och sen ut till pappa. En il lång promenad, duktig av oss! Där spelade vi Guitar Hero, sjukt svårt! Kan tilläggas att min bror efter att ha spelat 3 gånger klarade en låt på svåraste nivån. Han har koll på det där med gitarr han. Sen körde pappa hem oss och när vi kom in upptäckte jag att det var min favoritfilm på tv, Finding Neverland. Finns ingen finare film! Fast jag bara såg den sista kvarten satt jag ändå där framför tvn med tårarna fullkomligt sprutande. Så underbar film, helt otrolig.

Nu ska Anton och jag kolla de sista avsnitten på julkalendern. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0