BY SISSAUL THE GREAT MASTER

Hallå alla glada!
Det är Sissel - the guestblogger som skriver, det ni! Jag befinner mig i Västerhejde, en liten fin ort med fina barn. Eller ja, brevid mid står en Elin med 300 kg energi som pumpar ut genom öronen. Härligt är det! Jag får lust att gå ut och hoppa studsmatta, men fär väl vänta ett par månader till. Nog om detta. Karolina sitter och läser biologi, stackaren, men jag har turen nog att vara klar med allt nu innan jul! Det känns härligare än energibomben nästan.
:) (/Elin)
Idag har vi mest... Jag vet inte, flytit omkring här ute kanske. Karolina och Elin har ridit, vi har fodrat pållarna, Mats har lagat staket och vi har sett på julkalendern. Det var roligt. Själv sitter jag och bönar och ber om att få se på Prinsen av Egypten, vi får väl se om det blir av...
Just nu sitter jag och spelar Mahjong Titans, det är huuuuur kul som helst! Faktiskt! För mig som bara har Windows XP hemma... Vista är grejen!

Imorgon är det jullunch i skolan! Jag är lycklig! Fast, det brukar ju egentligen vara ganska inte-gott, men det är julstämning över det! Samma med risgrynsgröt, som dock faktiskt är gott!

Nu ska jag fortsätta spela, längtar!

Ses och hörs en annan gång, nu när jag kan Karolinas lösenord hehehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0