Before the worst

Först måste jag bara säga att jag älskar The Script! Så bra låtar, tack Joanna för tipset!

Idag har jag jobbat, det var trevligt. Tycker om mitt jobb, och så tycker jag om pengar också! Sen var jag och fikade med Sissel på Chokladaffären. Vi drack varm choklad, hur gott som helst. Letade lite julklappar också, men hittade inte så mycket. Har de svåraste kvar, och det finns ingen tid! Blä. Men det löser sig nog.

De närmaste dagarna ska jag bo ute hos pappa på landet. Ska hjälpa till lite med familjens pållar nu när Maud är bortrest. Ge mig mer tid, tack. Ska plugga till biologiprov och idrottsprov också, och skriva klart en spanskauppsatts. Och städa mitt rum. Och skicka julkort, slå in julklappar och träna. Jullov, please. Nu måste jag kila iväg, pusssssss.

Kommentarer
Postat av: Joanna

dom är underbarast <3333

2009-01-11 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0