Slipping through my fingers all the time

Idag är verkligen ingen bra dag. Eller jo förresten, allt började bra. Dagen startade med inv.valet, i mitt fall psykologi. Det var jätteintressant och vår lärare verkade hur bra som helst. Jag har alltid tyckt att psykologi och beteendevetenskap och allt annat sånt har verkat så tråkigt, men nu har jag ändrat mig. Det ska bli intressant att fortsätta och se hur resten av kursen är upplagd! Sen var det lunch och världens längsta håla som kommer gå i repris under hela höstterminen. Sen började det tråkiga, svenska istället för matte. På svenskan fick jag hur ont i magen som helst, och det håller i sig. Misstänker att det är för att jag har haft för mycket att göra och sovit för lite i helgen. Det är inte särskilt bra att kroppen redan protesterar innan skolan knappt börjat. Funderar på att vara hemma från ridlektionen och vila upp mig lite, det behöver jag nog.

En rolig sak som jag kan pigga upp mig med är iallafall att London är bokat och klart! Det ska bli så himla roligt, men jag har svårt att förstå att det verkligen är på riktigt. Tänk dig oss rännandes runt där på gatorna, vi kommer shoppa ihjäl oss. Alternativt kommer vi shoppa så mycket att vi spräcker 20-kilosbagagegränsen på flyget hem. När vi kom på det la vi upp den supersmarta taktiken att klä på oss precis alla kläderna och typ rulla in på flygplatsen. Den taktiken var bra tills vi läste att man kan få betala extra för övervikt (?). Då gick inte det längre. Men äsch, det löser sig förmodligen.

Time to do some homework. Jag är redan trött på läxorna. Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0