Shake ya bompa

Nu ska jag vara duktig och uppdatera lite. Väldigt bra initiativ av mig tycker jag.

Sen sist har det väl hänt ungefär hur mycket som helst. Jag har ridit lektion på Cloé för första gången, har jag börjat tvåan, jag har jobbat klart sommarjobbet och gått in på fast deltidsanställning (eller ja, något sånt) och ja, jag har varit med om en massa andra saker också. Att skolan har börjat igen känns nästan bara bra, visst är det skönt att vara ledig men jag tycker om att ha rutiner. Något annat jag tycker är bra är att jag har kommit igång med träningen. Jag är så sjukt taggad på danspass på söndag efter att ha gått på två baspass på rad nu. Jag är taggad på insparken också, det är ju tydligen Sävefest ikväll men den hann vi inte med. Mina häst-och fest-kompisar Siss och Joannie som joinar mig på insparken är bra dom!

Förresten så är det imorgon det gäller. Vi ska fixa klart allt till London. Vi kommer verkligen komma iväg! Och särskilt nu när jag fått mitt lönebesked, snart rullar nämligen en hel massa pengar in på mitt konto att betala resa med. Vi kommer att ha galet, härligt och sjukt jäkla kul! Vi har så himla mycket planer på vad vi ska göra, hoppas vi kommer hinna med allt!

Nu orkar jag verkligen inte skriva något mer, jag är helt enkelt ingen bra bloggare. Jag hoppas ni står ut ändå darlings. Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0