Jag kan köpa egna kort till dig om du vill?

Time for some update. Vad har jag gjort sen sist? Inte mycket alls faktiskt. Försökt bli frisk har jag pysslat med, och det går sådär. Hostar som en galning på nätterna, men på dagarna går det ganska bra. Förutom min röst då, som inte sammarbetar alls. Usch vad jag låter just nu, men jag brukar i och för sig bli hes när jag har varit förkyld.

Sen har jag jobbat lite också. Igår började jag klockan 8, och det vill jag göra varje dag. Eftersom vi inte öppnar för än klockan 9 går man bara runt och fyller upp och kollar så att allt verkar okej, och det är min favoritsysselsättning. Under dagen fick jag mest backa upp de andra eftersom jag inte kunde prata så mycket, och det var också roligt. Jag tycker om mitt jobb helt enkelt!

Idag funderar jag på att ta en promenad till Team Sportia och sen vidare ner till medeltidsmarknaden. Måste erkänna att jag tycker det här med medeltidsveckan är ganska roligt, men jag skulle aldrig klä ut mig själv. Men strosa runt och kolla på andra som gjort det har jag inget emot.

Idétorka på hög nivå skulle jag vilja säga. Världens tråkigaste och innehållsfattigaste inlägg blev visst det här. I'm back när jag har något roligare att berätta. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0