Vill du gå på underklädes-party?

God dag gott folk (och förlåt än en gång för dålig uppdatering...). Livet rullar på som vanligt med fullt upp varje sekund. Just nu har jag ledigt fram till kvart i 3 (!), en evighet alltså. Sen ska jag ut till stallet med Joanna och pyssla iordning inför tävlingen imorgon. Ska kanske rida ut på Cloé i helgen, nu går det fort fram! Hon är så duktig så!

Har förresten fått besked om att jag har fått jobet på McDonalds! Jag är jätteglad, var så orolig för att jag inte skulle få något jobb... Så jag får väl se fram emot en stressig med förhoppningsvis rolig sommar!

Igår hade vi vårt första matte B-prov! Det var så himla svårt, ni kan inte tänka er... Vår mattelärare sa till och med att vissa matteuppgifter inte var "mänskliga". Men vi fick tillbaka det redan idag, och jag fick MVG! Blev överlycklig! Även om jag inte var så himla långt ifrån gränsen så känns det som en lättnad. Peter sa nämligen att det var det svåraste provet på hela matte B, så nu kommer jag förhoppningsvis att klara resten också. Jag ska försöka allt jag kan iallafall.

Nej men nu tror jag att mams kommer hem snart, och då ska jag nog fika lite med henne. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: annie.

grattis till jobbet :)

2008-04-12 @ 17:51:38
URL: http://poplockar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0