Tjenare James.

Fötlåt förlåt förlåt för att jag inte uppdaterat på år och dar! Har haft så fullt upp hela lovet, som jag skrev om i mitt förra inlägg. Men roligt har jag haft! Har bland annat börjat rida på Cloé, hon är superduktig! Idag travade vi på volt och skrittade alldeles själva, utan att Gill höll i. Världens bästa prinsessapålle, helt enkelt! Har även hunnit med Chiwas, som är bäst, som vanligt!

I fredags var det en återträff med Agnes, Annie, Li och Pernilla at my place. Vi hade inte setts på närmare ett år, allihopa tillsammans! Stämningen var super, och vi hade urmysigt. Var på jobbintervju på Donken som slutade 10 i 8, och vi skulle samlas hemma hos mih vid 8, så det blev lite bråttom. Vi bestämde iallafall oss för att göra om den hellyckade kvällen snart igen!

I Lördags var Joanna, Sahra och jag på Arrangutangh (staning?) på Suderbys herrgård. Det var hyffsat intressant faktiskt, iallafall på förmiddagen. Då föreläste Mia Börjesson om hur det är att vara tonåring, och hur man ska förbättra både sin och andras självkänsla. Hon var väldigt duktig! Får ni chans att gå och höra på henne, så gör det! På eftermiddagen var det en minst sagt speciell föreläsning. Den skulle handla om Horsemanship, men vad den egentligen handlade om kan man fråga sin. In kliver en man, cirka 4 meter lång, (jag skojar inte...) iklädd lite Western-aktiga kläder. Han presenterar sig med: "Hej, jag heter Lorentz Hoas. Alla vet väl vem jag är? Då så, då slipper vi ta det också."

Kommentarer
Postat av: anna

men lolle är ju typ känd han vet ju typ alla vem det är;P ett hans barn är typ 2 meter lång ocvh ka gammal som ag så han
kommer ju växa mera;P

2008-04-03 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0