Oh, it's not easy

Nu är det verkligen pinsamt få som läser min blogg, men jag kör väl på med mina en-gång-i-veckan-inlägg som jag brukar.


Provred Glimmen idag, och det kändes ganska bra! Ovant såklart, men jag tror att vi kan bli ett bra team. Fast jag har väldigt svårt att se en vardag utan Chiwas... Men jag vet ju att han kommer få det jättebra, så det känns skönt! Och på tal om team förresten, så ska jag vara lagledare för världens bästa Team Traume i Sockenkampen den första maj! Tävlingen går på Puser i Fröjel, och det blir roligt för där har de så fina hinder. Lite tråkigt bara att det är dagen efter Valborg, men jag är inte så pepp iallafall, så det blir eventuellt hemmakväll hos Sussa.


Nu ska jag äta lite mat innan Sissel kommer hit och ska sova, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Li

jag läser din blogg!

2008-05-01 @ 20:06:30
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0