Mitt läsar-antal bara dalar och dalar

Kan det bero på dålig uppdatering kanske? Hmm...

Efter en stressig vecka sitter jag nu här och känner mig som om jag håller på att bli sjuk, usch. Halsen ömmar och i huvudet är jag helt slut, så det är skönt att vi har eget arbete imorgon och kan vara hemma hela dagen. Jag ska bara försöka få något gjort också... Suck.

Jaja, idag har jag hjälpt diverse stallbrudar på tävlingen, det var ganska kul att vara där utan att tävla själv faktiskt! Jag trodde att jag skulle bli sugen på att hoppa, men det var bara skönt att slippa. Chiwas har tappat förtroendet för mig, och jag har tappat förtroendet för honom, så vi ska nog ta det lite lugnt på tävlingsfronten och kanske gå ner någon klass. Men han är min bästa iallafall♥ Cloé är också jätteduktig såklart, vi är ute och rider i skogen numera!

Jag ska nog ta och bädda ner mig i soffan med en kopp te, eller kanske begrava mig under mitt skol-arbete som jag borde. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0