Give me some Sahara, please

+ Idrottsprovet är avklarat! Vilket betyder en sak mindre att plugga till...
+ Det vackra vädret! Man blir ju lycklig ända in i hjärtat av att kunna gå utanför dörren utan jacka utan att bli förvandlad till en isglass på mindre än tre sekunder. (Det var värst vad många utan det blev i den meningen...)
+ Cloé börjar bli världens bästa ridhäst. Det är så häftigt, hon är så lätt-lärd!
+ NV1a. För ja, min klass är bäst, och så är det bara.
+ Jag börjar bli frisk! För vad gör man när våren äntligen kommer? Jo, man ligger hemma med feber och halsont. Jippie...

- Vi har huur mkt plugg som helst. Östersjö-rapport, spanskaprov, religionsarbete, muntligt anförande, + nationella och en massa mer. Härliga tider, not.
- Jag kommer aldrig iväg till glassbaren. Någon som vill joina?
- Det är för kallt för min vårjacka. Men snart är det maj, och då jävlar!
- Det händer faktiskt dig. För ja, de senaste veckorna har jag fått reda på två otrevliga besked. Sånt där som bara händer andra, men aldrig en själv. Jag har fått lära mig att det faktiskt händer en själv. Och när det väl gör det, kommer det som ett slag i ansiktet. Men man orkar mer än vad man tror, och när det väl kommer till kritan så hittar man en styrka i sig själv som man inte visste att man hade. För att bara ge upp, det är det värsta man kan göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar allt älskling!

2008-04-23 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0