Dålig dag

Ja, det är precis vad jag har idag. Jag går och väntar på besked från McDonalds, var där på arbetsintervju en gång till igår. Att vänta är bland det värsta jag vet! Joanna fick besked för en stund sedan, och hon fick jobb! Men hon är ju över 18 numera, så vi konkurrerar inte om samma jobb iallafall. Men ja, det är väl bara att vänta vidare det... Skulle vara så kul om vi fick jobba tillsammans!

Har tillbringat nästan hela dagen i stallet, för ovanlighetens skull. Just nu känns det nästan för mycket. Jag spenderar cirka 4-5 timmar där 5-6 dagar i veckan. Visst är det jätteroligt, men ja, det får ju inte bli för mycket av det roliga... Var ute och sprang imorse iallafall, vaknade 7 av mig själv, så det kändes som att det var en bra idé. Jag vet inte hur längesen det var jag sov längre än till 8. Jag har som en inbyggd väckarklocka, men det kan ju också vara ganska skönt. Det måste vara tråkigt att sova bort hela dagarna...

Nu ska jag kolla vidare, pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde att du fått jobbet, gratulerar så mycket! fan vad lustigt att du och elisabeth ska jobba ihop ;)

2008-04-08 @ 21:11:39
URL: http://tusentals.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0