29/3

Sitter här i mörkret vid datan under trappen. Mitt virusprogram har gått ut så jag kan inte sitta vid min dator förrän vi har fixat ett nytt, gah, Får hoppas att mami och Anton kan ordna det i helgen.

Nåväl, har varit på träning idag iallafall. Riktigt tråkigt eftersom det bara går sämre och sämre. Funderar på att sluta, men vi får se hur det blir. Ska ju på läger i maj, så kanske följer med på det och ser hur det går.

Min kanin och mitt marsvin dog i förrgår. På samma dag! Är inte det lite konstigt? Jag menar, de dog inte för att vi gett dem ngåon konstig mat eftersom kaninen inte bor (oj, bodde...) här hemma utan på landet. Ganska skumt om ni frågar mig, men de var ju gamla båda två så det var väl inte sådär jättekonstigt kanske.

Ska bli skönt med helg efter imorgon! Den för förmodligen tillbringas i stallet som de flesta andra helger eftersom det är tävling på söndag. Jag hoppas på att det kommer gå lika bra som förra gången, men jag ska försöka att inte hoppas för mycket. Allt beror ju på vad älsk är på för humör just den dagen. Jaja, det ska bli roligt iallafall!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0