28/3

Skriver ett snabbinlägg innan jag ska bege mig iväg till skolan igen. Är hemma på NO-hålan och skriver på mitt arbete som snart är klart.

Var igårkväll hemma hos Sussa med Joanna och Jolin och passade Smilla, hon är söt hon. Bakade bullar och muffins till hennes sexårsdag på söndag, de blev riktigt bra faktiskt!

Har äntligen fått min moppe nu! Den är så fin så, helsvart med box. Jätteliten är den, men det gör mig ingenting. Provkörde lite igår, det var faktiskt inte alls så svårt som jag trodde! Eller, ja, jag körde bara i 10km/h, så det kanske inte är så konstigt att jag tycker det var lätt...

Nej, nu måste jag bege mig tillbaka till skolan igen. Har svenska/so klockan ett och misstänker starkt att vi kommer att få ett oförbrett geografiprov. Mums.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0