5/4

PÅSKLOV & RESFEBER! Åker till Göteborg imorgonbitti runt sju. Ska bli riktigt roligt! Vi ska åka förbi Hööks hästsport på vägen, superbra tycker jag! Min plånbok håller inte med... Nåväl, hoppas att det blir några pengar kvar tills vi ska shoppa inne i Göteborg.

Uppkörning och prov idag på moppekursen! Gick nog ganska bra, men jag har insett att svänga inte är min starkaste sida. Provet gick nog bra iallafall, några fel blir det väl alltid, men jag hoppas att jag har klarat det! Längtar till jag får börja köra, det är ju några veckor kvar eftersom massa papper måste skickas hit och dit och pengar ska betalas in. Nåväl, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur?

Nej, nu måste jag gå och duscha och sen fortsätta med packningen. Ska se Planet Earth sen, riktigt intressant program!

Ciao och ha ett bra påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0