2/4

Första april igår, blev faktiskt inte skämtad med en endaste gång. (Inte vad jag märkte iallafall...) Dagen var iallafall riktigt lyckad med tävling och allt!

När jag skulle logga in här slog en tanke mig -är det verkligen någon som läser den här bloggen? Om jag bara skriver här för mig själv i min ensamhet blir det nästan lite patetiskt, eftersom jag inte tycker att det är särskilt roande utan mest gör det för att de flesta andra gör det. Så om det nu är någon som läser det här kan ni väl säga det till mig!?

Jaja, moppekurs idag iallafall, helt okej. Lärde oss inte alltför mycket, lite om trafikmärken och rattfylleri. Prov på onsdag och uppkörning på torsdag , det ska nog gå bra får jag hoppas på.

Nu ska jag se ett program om hundar med mammi.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: annie

haha .. i'm reading K'.

2007-04-03 @ 19:20:26
URL: http://poplockar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0