12/4

Kör ett snabbinlägg här innan jag sticker till träningen, för det var ett tag sen jag skrev här. Eller jag har försökt, men texten bara försvinner och när man har skrivit långt blir man ganska lack när det händer. Nåväl, har haft det bra i Göteborg. Farmor har fyllt 80 år, grattis igen!

Ska kila, träningen börjar visst snart. Ciao!

PS.1. Jag saknar Chiwas
PS.2. Glamor for Glamor med The Ark är helt super! Jag gillar verkligen det bandet och särskilt Ola Salo han är bara så häftig!
PS.3. Shiiit, nu måste jag verkligen sticka!

Kommentarer
Postat av: SISSAUL

clamour for glamour heter den ju ;)hehe men skitsamma. har suttit och lyssnat på the ark hela dagen, dom är så bra!

2007-04-16 @ 16:42:00
URL: http://sissaul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0